,

idag har de blitt skola och stan me emma & johanna :)
Louise & andreas hade elevlektion på idrotten,
jobbiga hinderbana men kul var de och utfallsgrejen gjorde de bättre ;D
höhö
när jag kom hem gjorde jag & lillebror slingor i håret på mor
 tror hon blev rätt nöjd! :D
sen plugga jag lite, har gjort klart hemtentan i religionen
den ni, inte dåligt inte
 med tanke på att den inte ska vara klar förens på fredag ;)
fixade reflektionen om gryningen också.

så nu är de "bara" dessa saker kvar att fixa innan vi tar jullov 19 december!

engelska - gramatik häfte
engelska uppsats
historia prov
filosofi - fördjupning
filosofi - kunskap
psykologi - lyckopiller
psykologi - fördjupning
religion prov
svenska arbete - romantiken

känns som jag missat något också.
kan ju lova att det ska bli riktigt skönt med lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0