,

Fredag 26 December

"idag ska jag gå och lägga mig tidigt" 

jajo tjena, så kan man ju också se på de..
menmen nog om det! :P

idag har jag jobbat kl 7-15 på björkliden, men knappt innan jag ens han hem så ringde torpdalshemmet o fråga om jag kunde komma dit o jobba.
så de var bara att dra sig dit :D 
jobbade då kl 15.30-21 & idag var de storhelg så det blir nästintill dubbel lön,
woho det är absolut inga fel :D
efter jobbe blev de iaf hem o duscha o fixa lite,
sen hem till sofia o umgås me henne vilket var jättetrevligt :)
kom hem runt 2 ungefär, gick ner i källaren till david & bäck som satt där o drack öl & spelade, så jag joinade dom en stund ;D
sen blev de upp o lägga sig, typ 4.
rolig dag ;D


Har inte riktigt haft tid att blogga, så lite kort om de senaste dagarna :D


Torsdag 25 December
jobbade på björkliden 7-16
sen blev de hem o fixa sig o så iväg o träffa sanna & martinah :)


Onsdag 24 December
började dagen med att öppna lite paket hemma innan vi åkte in till mormor & morfar i örebro, 
mammas syster & hennes familj kom också dit :)
riktigt roligt att träffa alla ;D
var där ett tag, sen blev de hem o lämna av lite grejer o hämta hunden o så vidare hem till farfar
där var även mina 2 kusiner från malmö, så de var roligt att se dom :)


Tisdag 23 December
Var i Örebro nästintill hela dagen me Frida & Natalie :)
handlade de sista julklapparna osså
Efter örebro blev de hem till robin så fick han sin julklapp,
sen kom hans syster, moster & kusin dit också :)


Måndag 22 December
Var på stan idag o kolla julklappar, men hitta inge
träffade frida & fredric en sväng på stan osså :)
sen blev de hem, kommer inte ihåg vad jag gjorde?


Söndag 21 December
?


Lördag 20 December
örebro idag med pappa & lillebror :)
köpte julklappar o även en klänning/tunika till mig själv :)
på kvällen blev de hem till martinah o festa o sen statt
mycket trevlig kväll :D
sov hos robin inatt osså, mys på de :) <3


Fredag 19 december
Julavslutning i skolan
sen jobb på torpet 15.45-21
hem. prata me Carro ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0