Hej jag heter emma och har inget liv...

usch varför ska det vara så mkt i skolan just nu? :S
man hinner ju verkligen inte med något annat att göra känns det som!
även om man inte pluggar hela tiden så känns det inte som om man hinner med någe annat.

idag har jag iaf fått lite gjort av pluggningen.
började med svenska arbetet
som egentligen inte ska in förens nästa vecka,
men det kändes roligare att göra det än att sitta med filosofi som man måste vara så djup i och egentligen inte fattar någonting av!
jaja får väl göra den imorn el så eftersom den ska vara inne och redovisas på torsdag..
hej jag heter emma och har inget liv känns det som just nu!
vill faktiskt hinna med massa andra saker också
menmen snart jullov iaf och jag längtar!

annars idag har jag varit i skolan, slutade vid 4
sen var jag & emma o fixade en grej på ungdomsmottagningen inför vårat PA
jag tror att våra PA dagar kommer bli rätt bra faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0