åka båt :)

var i skolan sen blev de hem o sola en sväng, ja somnade (A)
så vaknar jag av att carro kommer förbi o ropar på mig
de var ingen reaktion först, men ja vaknade iaf ^^
så bestämde vi att vi skulle hitta på något roligt som vi skulle få me peter på.
men han o daniel hade redan planer på att testköra båten idag
så vi ringde till daniel & carro 2
o så blev de att följa me till degerfors o testköra den :)
vi hade me oss grejer så vi kunde grilla också
vi stannade vid mullsjö en bra stund,
tände eld, grillade körv, käkade kakor osv (A)
sen tog vi en tur med båten igen,
stannade vid kungsholmen o gick runt lite på den ön.
de första vi ser är en stor fågel som skriker, ett kanadagäss!
 sen kommer mans fågeln också, de hade lagt ägg som de vaktade!
daniel & peter gick o hämtade en varsin åra ifall att de skulle anfalla, haha ;D
 vi kollade läget på ön en stund o sen tog vi båten o åkte vidare hem
väl i land ställer sig daniel på bryggan så att varken jag eller carro 2 kan komma förbi!
daniel drar tag i min hand o drar mig mot honom så att jag hamnar i vattnet med fötterna,
och själv stod han på fisklådan så han klarade sig!
usch för honom! :P
sen åkte vi till kga igen, tittade förbi hos lina & janne en sväng
sen hem till mig o fikade, för mamma hade bakat, mums :)
så blev de en promenad me bam & lizzi o nu har ja nyss kommit hem :)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0