blogga

Fredag
solade en stund me natalie o alex
sen på kvällen blev de fest hos carro & peter :)
o så woodys på de också,
de var jättekul faktiskt :)
sov hos robin :)

Lördag
Blev stan me carro, carro & peter
fikade o så :)
sen hem o snabbt göra sig iordning
o så in till degerfors på fest.., polackfest ;D
de bjöd på massa mat, jättegott var de!
carro & jag drog hem rättså tidigt,
gick hem till henne o kollade på film
haha, eller vi låg o sov i en varsin soffa kanske man ska säga ;P

Söndag
blev iväg o jobba 9.30-13  +  16-20
sen blev de film me daniel, carro & peter efter jobbet :)

Måndag
skola, o badhuset på idrotten,
sen hem o skulle precis gå ut o sola
så ringer de från torpdalen o vill att jag ska jobba
så då blev de jobb 16-20.
blev grilla hos Carro & Peter på kvällen o så var daniel me också :)

Tisdag
började skolan 8.30 imorse med NP i engelska b
o jag hade glömt o ställa min klocka...
men som tur var så ringde mamma 8.20
så då blev de snabba ryck,
tur att bilen var hemma, då gick de lite fortare iaf!
har handlat o lagat mat o så idag, duktigt de (A)
ikväll blire film skulle ja tro :)

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycker du om kläderna jag hade i tisdags?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0