helgen o lite till ;D

Torsdag 9 april
Stampe fyller 11 år idag ;D
världens goaste kanin, höhö!
tränade idag, de blev gym jätteroligt.
Umgicks me Natalie också, de blev redbrick o så :)
sen kom carro & peter dit också =)
o så sov jag hos robin efter :)

Fredag 10 april
blev hem fixa lite
promenad me lizzi & natalie :)
sen hem till N o käka.
sen drog vi upp till strå o grillade me deile, alex, sanna, sofie & monkan.
fast de blev maschmallows grillning (stavning?) för min o natalies del :)
gott!

Lördag 11 april
jobbade idag 8-11 + 15.45-21
på rasten blev de hem o sola en stund,
natalie kom över o solade me mig :)
sen blev de laga mat o så.
o tillbaka till jobbet igen.
jobbade kvällen med sofie, trevligt ;D
drog hem till kristina direkt efter jobbet
hon bjöd på jättegod mat & efterrätt
erica, maria & eva var också där
sen blev de lite partaj o så utgång på statt :)

Söndag 12 april
solade en kortis tills de blev dags att åka iväg till jobbet,
så då blev de jobba 14.30 - 20.30
sen hem till carro & peter efter att jag slutat :)
natalie, fredrik, annelie & daniel var också där
jättetrevligt! höhö
spelade kubb & sen blev de film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0