höhö, kul :)

skola - sovmorgon till 9.40 sen hade vi bara två st lektioner så vi slutade 11.45 :)
efter skolan kom jag, frida & emma på att vi ville vara "terrorister" i tvåornas fn-rollspel
så vi drog dit, hade planerat att lägga ut häftstifft på deras stolar, höhö ;D
men bara ett problem, vilket var att vi inte fick komma in tidigare än tvåorna
så då vare inge kul längre så vi struntade i de ;P

jag åkte o tränade istället, körde gym!
kul (Y)
sen blev de hem
david & jag åkte o handlade
sen åt vi kina mat, ;D
efter drog jag till frida o umgick me henne & fredric :)
sen blev de hem 2 min så ringde peter
då gick jag dit o umgicks me honom, natalie, daniel & annelie en sväng :)
och imorgon åker peter, daniel & carro x2 till göteborg o jag får följa me, men kan icke!
men åhh jag hade gärna velat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0