idag

började 8 imorse, segt att komma upp!
gick nog inte upp förens kvart i 8 (A)
hade PA i nästan 2 h,
men kände att jag inte orkade börja med min projektrapport
så jag, mimmi & maria åkte till ÖB
o kollade in stället ;D
det var jättelång kö utanför
o stort var de, hittade lite saker.
fick en toffifee ask när man handlade något
och så bjöd de på korv & bröd i ett tält utanför ;D
blev tillbaks till skolan efter de,
hade 2 lektioner till o så var det slut =)
gick ut o solade när ja kom hem.
så kom natalie hem till mig, o efter en stund kom alex också :)
sen blev de ett till besök på ÖB fast me David & Natalie :)
köpte munskölj för 10 kr och bara för att jag handlade något så fick jag en till ask med toffifee ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0