Gårdagen ;P

underbar sovmorgon idag, började skolan 12.50 :)
så jag han ner på stan innan, köpte 2 st träningströjor.
sen åkte jag till skolan och hämtade den efterlängtade studentmössan :D
åhh kul de känns att det snart är dags för studenten!
helt underbart.
men de stod fel i våra studentmössor, måste ringa o klaga!
3 st som inte går i våran klass, (har aldrig gjort och kommer inte att göra), står med på klassbandet i våra mössor.
jättedåligt!
åkte hem o käkade efter att jag hämtat mössan,
 sen åkte jag till skolan igen och hade de 2 lektionerna för dagen
sluta 16.20 men de var idrott sista tiden så de gick bra endå :)
så åkte jag hem, blev dusch o fix!
sen tänkte ja plugga lite, göra oppositionen i svenska C/socialkunskapen
men det gick inte så värst bra :/
fastnade vid datorn istället (A)

Kommentarer
Postat av: Mikaela F

Oj haha vilken miss det där med klassbandet! Det lär dom ju fixa tycker man, gratis

2009-04-02 @ 14:39:24
URL: http://mikaelaforsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0