tisdag 11 april

första skoldagen efter lovet började bra, jag försov mig..
usch hemskt!
 jag fick typ panik för att jag missat första lektionen, haha
men de gick rätt bra iaf
när ja kom till skolan fick ja reda på att vi inte hade nån svenska
då hade ju jag kunna sovit en stund till (A)
rektorerna på skolan samlade alla klasser till aulan för att hålla tal om "ordning & reda"
o ja det var ju mkt man lärde sig av det.. haha :)
sen blev de iaf lunch o efteråt hade vi engelska o där var skoldagen över ;D

sen blev de hem, gå me lizzi till farfar
var där en stund sen gick vi hem
så åkte jag o tränade,
mamma hämtade upp mig direkt efter så följde ja me henne o handlade på kronhallen :)
hon träffade nån vän där inne så jag fick sköta i stort sett hela handlandet ;D
när vi kom hem ville natalie ha med mig till konsum,
så då fick de bli en promenad dit me henne o lizzan =)
o nu blir de andra avenyn ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0