filmkväll ;D

kom precis hem :)
har varit hos carro & peter o kollat film me peter! :)
vi kollade 3 st :D
Saw 5, Shrooms och The deaths of Ian stone
ja tyckte nog bäst om shrooms faktiskt
haha, läskigt att de var i skogen bara,
o jag som bor i närheten av en skog,
kommer aldrig våga gå där själv igen.. höhö (A)
gillade saw filmen också men Ian stone filmen var bara märklig..
jag hade laddat upp me massa kaffe innan jag gick dit så jag skulle hålla mig vaken,
så vi får väl se om jag kommer somna ikväll..
men de blir nog bra :)

annars idag har jag umgåtts me natalie, o så har jag städat lite på mitt rum
har börjar rensa ur kläder ur mina garderober också
det behövs verkligen..
sydde förut också, haha låter som värsta tanten..
men de var kul ;D
nu måste jag försöka sova,
jag som hade tänkt gå upp tidigt imorn..
eller hm ska nog kolla på andra avenyn nu föresten :)

Kommentarer
Postat av: Erica

städat garderoben...igen!!!

2009-04-10 @ 18:43:26
Postat av: Emma

haha ja det var alldeles för länge sen sist ;D

2009-04-13 @ 01:39:23
URL: http://emsx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0