Gästbloggning av Peter

hallå.
hat hat är allt jag känner idag, för livet är skit.
jag är så djupt besviken på emma för att hon berättade för carro vart shampo flaskan var. fy fan ett sånt svek, jag vet inte om jag klarar av att leva med det.
fy fan jag hatar världen. undra om någon kan kompensera det här. möjligtsvis om hon går med på en trekant med mig & carro. men då ska hon vara bra också! hon ska verkligen gå in för 100% och verkligen underkasta sig för mig för att visa att det var fel det hon gjorde mot mig.
fy fan jag hatar världen 



 

/ allas älskling PETER

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår peter precis. Det där var verkligen ett svek :/ jag hoppas hon gottgör dig nu peter :)

2009-01-24 @ 17:48:50
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0