klar med psykologin, yes!

skolan idag, började ny kurs. idrott o hälsa b
verkar roligt :)
vi har dragan som idrottslärare, idag berättade han lite kort om vad kursen skulle inebära osv..
sen fick vi gå om vi ville men jag, maria & mirelle stannade kvar o körde basket, 21, jag vann :D
sen hade vi svenska men läraren var inte där, så vi väntade på lunchen så gick jag på engelska sen när vi hade ätit.
vi skulle öva på att prata på engelska,
usch skit tråkigt var de.
han hade skrivit massa lappar, så stod de tex; 3 pingviner hoppar i din säng, vad gör du?
så skulle man hitta på någonting.. ^o)
töntigt?  ja!
låter som om man går på lekis,,

men iaf åkte hem och pluggade psykologi efter skolan, eftersom arbetet var tvungen att vara inne senast idag för att få ett betyg i kursen..
23.55 skickade jag in de, dock ett psykologi arbete utan psykologiska perspektiv så vi får väl se hur det går, hahaha ;)
pratade me louise också, o hon verkade ha gjort samma sak så då var jag iaf inte ensam om det :D
nu snart ska jag gå och lägga mig, börjar 8 imorn bitti med historia,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0