skola, PA, läkare

skola idag, sen blev de PA med Bea, Emma & Louise
så kom inte hem förens halv 6 ungefär, jobbigt att vara i skolan så länge..
o så var jag jättetrött, yr och hade huvudvärk, men så äre :)
imorn äre dag 1 av sex & samlevnadsdagarna
så vi ska stå i aulan och prata inför alla tvåor, de blir nog kul ;D
o på onsdag är det dag två, det positiva, så då äre min & louises dag :)
jag tror att detta blir toppen tillslut, efter mkt slit o lite fight o så.
höhö ;)

föresten, var hos läkaren imorse.
skulle ha tagit blodprover o så, men eftersom jag hade ätit frukost så fick jag inte lämna något.
så jag ska tillbaka dit på torsdag igen :)
fick en hel lista med prover jag ska ta, 25 olika saker :O


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ahha jag klagar INTE ;D

2009-01-26 @ 20:11:34
URL: http://emsxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0