Kul :D

idag blev de skolan 8-11 ungefär, riktigt gött me korta dagar =)
jenny kom till mig i maten me en riktig piercing som jag fick låna av henne,
så de blev hem o sätta i den direkt efter skolan så nu har jag en riktig piercing i läppen ;D

o så iväg o jobba 13.30-21
fick höra idag igen fast av en annan arbetskamrat att jag borde bli fotomodell,, läskigt!
hon sa att jag verkligen skulle passa som det också... ^o)
ja ja

iaf när jag skulle åka hem från jobbe hade låset på cykeln frusit fast
så jag började gå med cykeln, men lyfte den i bak eftersom den var låst!
så medans jag gick hem så träffade jag en av statts ordningsvakter
så säger han till mig med konstig blick: hej! vad håller du på med? är det något fel på cykeln? o stirrar blindt.
jag: hej, ja låset har frusit fast på min cykel!
han: okey jag trodde du hade snott den vita cykeln som stått där borta (pekar) ett tag.
jag kollar oskyldigt på honom o säger; haha nej.
så blev han jättesnäll o frågade om jag behövde hjälp,
så han gav mig sin hund o frågade om jag kunde hålla hunden så länge medans han försökte låsa upp låset! :D
han lyckades inte, men efter en stund kom min pappa så han fixade de med eld o någe ismedel(?)... :)
pappa o han började prata jättemkt, o de visade sig att de bott grannar o att de jobbar brevid varandra eller nåt sånt :P
menmen iaf. skitsamma ;D

när jag kom hem blev de dusch & fix o sen över till natalie :)
vi lockade bland annat håret på hennes mor, o inte för att vara taskig men hon såg ut som ett troll :D
höll verkligen på att skratta ihjäl oss alla tre :P

nu måste jag straxt sova för imorn bitti kl 8 är de jobb som gäller igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0