jobb, jobb, jobb ;D

japp japp!
nu är helgen snart över, känns tråkigt men snart studenten ju :D
denna helg har mest bestått av jobb!
Fredag jobbade jag på Harrys 21-2.30, Lördag morgon Björkliden 7-16 & kvällen på Statt 22-02.30 och Idag Björkliden 7-10 + 13.30-21!
det har varit kul, men segt att gå upp.
har nyss kommit fram till att jag sovit 3h på 2 nätter :P
inte så bra kanske, men de kan man ta igen någon annan gång ^^

de blev inge örebro med frida i torsdas.
för de ringde från jobbet torsdag morgon och ville att jag skulle jobba ^^
så blev jobba 15-21.
så på dagen umgicks ja me sofie :)

på fredan innan de var dags att gå till harrys o jobba så blev de att umgås me frida,
sen åkte vi hem till sofie och var där ett tag :)
jag körde sofies bil, vi skulle hämta hennes cykel på stan.
haha inte det lättaste att få in en cykel i en liten golf + att man är 3 pers i bilen
så folket som åkte förbi kollade endel.. haah
sen åkte vi tre hem till sanna.
jag han vara där i typ 5 min för sen åkte jag och jobbade =)
det gick bra, men det finns fan folk till allt!
en kille som kom fram till mig säger - ursäkta om jag kom lite för nära dig, men jag ville bara ha roligt på dansgolvet!
och en annan - här borde inte du jobba, du är för snygg för det! sen försöker han ta mig på röven..
USCH!
sen hem till robin :)

Lördan
blev att umgås me krisitina och elin innan det var dags att åka och jobba igen :)
sen jobbade jag i garderoben med malin :)
de blev en hel del folk på statt tillslut.

Kommentarer
Postat av: lina

sv; Taack så mycket emma (: jag är inte helt säker, men jag tror att det var våning 4 jag skulle vara på (; hm, vad konstigt för jag ska också på livsmedelhygien kursen den 17, men det står att den börjar 10..borde ju vara samma tycker man..

2009-06-10 @ 01:33:54
URL: http://linaaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0