Bra dag ;D

åhh bra dag, glad idag! =)
hade en lektion i skolan var där ca 30 min så fick vi jobba fritt sen!
så då åkte <Emma & jag hem till henne hon bytte om o så sen åkte vi till mig o luncha! :)
sen blev de cykla runt möckeln, gött :D
tog lite mer än 2 h fast då stannade vi halvvägs o satt o pratade o så, drack lite vatten :)
när vi kom hem åkte jag hem till farfar och hälsade på honom 1h eller nåt.
så åkte jag hem därifrån,
blev till att duscha o fixa!
sen gå till konsum med natalie, vi köpte chips o dip.
mm tjocka, men gott!
drack faktiskt nubbelvatten till (A)
så kollade vi film o så, charm school :)
sen gick jag hem från henne så ner på stan hämta david, bäck o sandström.
sen nu är ja hemma, ska snart sova hade jag tänkt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0