brytdag, jobb :)

hade brytdag i skolan idag så jag gjorde färdigt mitt socialkunskap/svenska C arbete :)
bara hoppas på att de duger åt stefan & marie nu då!
kom till skolan ungefär halv 11 o så åkte ja hem halv 2 typ.
så de var rätt lugnt =)
på vägen hem ringer malin från björkliden o frågar om ja har lust att komma o jobba
o de är klart att ja vill ;D
det var på en avdelning som jag aldrig har varit på tidigare,
men det gick faktiskt riktigt bra iallafall och nu kan jag den också!
lärde mig alla pensionärers namn på mindre än 30 min, bra de (Y)
jobbade 15 - 21.
sen blev de hem, dusch & fix och sen promenad me Lizzi :)
nu ska jag straxt sova och imorgon har vi idrott för första gången på väldigt länge,
gräjt de gillar vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0