hemma igen!

ja då var man hemma igen då!

glömde att skriva förut att jag sovit med mina linser i några nätter så jag har blivit helt röd i ögonen..
folk har kollat på mig som om de trott att jag har varit hög eller nåt.. haha!
jaja de är nog bättre tills imorgon får vi hoppas :)

Erica kom hem halv 3 ungefär, så då tåg vi bussen in till stan
och kollade lite kläder o så.
jag hittade en tröja! :)
brabra (Y)
kul att ha med sig nått nytt hem iaf även om de inte är mkt ;D

så käka vi på donken också.

sen blev de hemgång.
resan hem gick bra men det var några ungar på tåget som ryckte i nödbromsen så att de blev en liten teknisk kontroll där ett tag.
men det gick iaf bra!
dom på tåget ringde till polisen i ungarnas stad o så kom de o hämtade ungarna på tågstationen, haha :D
inte så kul för dom, men nu har de förhoppningsvis lärt sig en läxa!
men troligtsvis är de något som de kommer skryta rejält om i skolan imorn, haha!
ja säger bara dagens ungdomar alltså... :D;D
bra emma! vilken tur att du inte är en utav dem (A)
höhö
iaf så är jag hemma nu,
och jag längtar redan tillbaka!
jävla skitväder här i karlskoga, usch för snö!

nej nu blire tagga om för götet inför nästa gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0