LÖRDAG KVÄLL :)

LÖRDAG KVÄLL
vi tre duschade, fixade oss, käkade o sen blev de party hemma hos natalies kusin alex!
så utgång i kungälv på O´learys.
de hade bartömning... :D:D
haha gött ;D
de kom fram någon jävla kille till mig som började dansa me mig så jag tog tag i linda och vända bort henne mot honom!
haha stackars linda :D
men iaf så nöjde han sig inte så han tog tag i armen på mig o ville dansa men jag drog tillbaka o buttade bort honom,
då gav han sig! :D
bra bra (Y)
haha synd för han! =)
sen tog vi en taxi och hamnade på efterfest hemma hos kalle!
jättestort hus, o det var nog det finaste som jag någonsin varit inne i!
verkligen jättefint!
vi var några stycken och så plötsligt kommer en av tjejerna in o säger: nu är det dags för klädpoker!
haha varken jag, linda eller natalie ville vara med!
men de andra körde.
så blev de dags att åka hem, då var kl halv 5.
så alex mamma, pia, kom o hämtade oss :)
när vi kom hem var vi hungriga så vi gjorde några mackor o sen la vi oss typ :D
haha, jättetrötta!
så på morgonen vaknade jag vid 11
gick upp på toa o så, sen la mig o sov igen eftersom de andra fortfarande sov! :D
sen blev man väckt av linda kl 14.40!
Lite sent haha, men skönt att sova =)

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Det var lääänge du sov :)

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-02 @ 14:30:23
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0