mm andra avenyn, spännande! ;D <3

skola idag, åh vi hade äntligen idrott :)
slutade 12.25 så då blev de hem
sen iväg o handla litte.
så kollade jag på andra avenyn och de var dåligt slut för nu behöver jag se mer!
vill ha nästa tisdag, måste veta vad som händer.. ;D haha
och så vänta ja på emma att hon skulle komma hem från ridningen!
sen blev de härj på stan ;)
eller en fika på donk kan man också kalla de (A)

nu hade jag snart tänkt lägga mig och läsa lite!
usch inte min starkaste sida att läsa böcker inte..
det är så tråkigt! :P
haha
men har en bokrecension som ska in imorn o jag har läst 40/221 sidor i boken :P

jaja godnatt eller nåt, sov gott! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0