plugg eller nåt i den stilen ;)

igår blev de somsagt örebro med frida som hon skrev här förut,
o så han jag även med att träffa natalie en liten stund efter de :)

inatt så drömde jag typ en mardröm,
jag & emma åkte till finland
men sen kommer jag inte ihåg så mkt mer av vad som hände ;D

idag har de blivit skola, sen blev de stan en sväng m david.
o så var jag på etab data o skaffa virusskydd (Y)
sen har det typ blivit lite pluggande o så
jättetråkigt med plugg,
men historia prov imorn ju!
kalla kriget & efterkrigstiden och jag kan ingenting känns det som och det är så det ligger till :S
jaja nu måste jag nog iaf försöka sova.
skulle behöva läsa lite i boken så ja kommer nog somna där, alltså i boken.. :)
höhö

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; hehe, okej :D

sitter i skolan och börjar snart :D

händer idag då?

2009-03-13 @ 08:05:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0