skola, jobb + lite annat. höhö

skola idag utan linser. höhö
men det gick bra endå :)
körde bil till skolan o när man åkte hem så blev man jagad av adam, haha tönt han är! ;D
jaja gick iaf bra.

jag åkte o handlade på kronhallen
sen hem en liten stund innan jag skjutsade mamma o så.
åkte till lidl me david också, han skulle handla :P

sen iväg till jobbe när ja kom hem
jobbade 15.45 - 21.
det gick rätt bra, fick mig några smällar med de var lugnt :P
frågade varför humöret ändrats till dåligt eftersom den var glad innan
då fick jag svarat att det kan ändras fort som tusan och när jag kommer in i bilden då blir man arg
och tack för det, haha :)
men jag vet att den inte menar så egentligen, säkert bara en dålig dag eller nåt :D

haha de var allt som hänt idag typ
nu ska jag snart gå o lägga mig.
men tisdag idag och det betyder att ett nytt avsnitt av andra avenyn har kommit ut ;D
så de blir till att kolla på de om jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0