skola, jobb o så :)

skolan som vanligt idag, hade 2 lektioner bara :)
gött gött!
sen blev de hem en sväng o iväg till jobbet, 15.45 - 21.
Roligt att jobba, mina tanter fixade iordning mig i håret idag!
det finns en som alltid brukar säga: åh nu kommer hon med det fina håret!
men idag sa hon: åhh nu kommer hon med den fina peruken!
tack för det ;D
iaf så frågade hon om hon fick fixa med mitt hår, o de är klart att de får!
så de sluta med att jag fick en toffs på sidan ;D
Gölligt, höhö!

Morgen is een tandarts die van toepassing is.
We hopen dat ze kunnen vaststellen mijn tand.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha klockren tant :D

2009-03-11 @ 21:42:02
Postat av: Emma

haha aa, de var lite kul faktiskt ;D

2009-03-12 @ 11:50:08
URL: http://emsx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0