Sönda + måndag :)

SÖNDAG
Vaknade som sagt vid 14.40!
så vi gick upp o käkade några mackor sen gick vi ner till datorn och spelade pinball!
Det gick jättebra ;D
Förutom för natalie då, haha!
menmen. övning ger färdighet ;)
så nu vet vi vad hon kommer sitta o göra om dagarna! :)
sen käkade vi godis o så.
Så när kl var 21.30 gick vi upp o lagade lunch ;D
kyckling gryta med ris, jättegott!
så käkade vi o så..
sen blev de att prata o så en stund typ, fjantade oss lite också ;D
Tog massa kort med natalies kamera, höhö!
så blev de att sova sen.


MÅNDAG
gick upp jättetidigt imorse, 06.10!
Natalie & Linda skulle in till Bryggeriet på deras praktik!
så jag åkte me dom in till stan och när vi kom dit så tog jag bussen bort till erica.
Hon var ju tyvärr inte hemma, men jag fick nyckeln så jag kom in endå :)
Jättesnällt & bra för nu får jag vara här tills mitt tåg går.
Lite tråkigt att åka hem igen, men så är de :)
Tåget går 18.02 ifrån nils eriksson terminalen här i götet.
så då är jag framme i Örebro ikväll 20.48
Bussen till karlskoga går 20.45 så det är verkligen bara att hoppas att den stannar tills tåget kommer så jag hinner med den!
Annars måste jag sitta där en hel timme o vänta innan nästa buss går, o det är jobbigt!
usch usch :P
jaja nu måste jag fixa lite innan erica kommer hem :)
För då blire förmodligen stan en liten stund innan jag åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0