stan me natalie :)

blev stan idag med natalie, köpte present åt sofia som fyllt 20 år :)
sen fick ja syn på att kristina jobbade på blomaffären idag
så vi gick in dit o hälsade på en stund ;D
kul att träffa henne :)
o snäll grabb som gör som man säger.. haha ;P
tala lite me kristinas arbetskamrat också - Linn, diskplockar tjejen!
haha kul historia =)
vi var inne en sväng på kicks också,
dum som jag var skulle jag lukta på en killparfym och sprutar den på mig själv!
så nu luktar jag kille.. haha :P
natalie var lite smartare än mig och spruta på en provsticka!

nu ska jag duscha & fixa lite
och ikväll ska vi fira sofia
men de blir nyktert för min del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0