tisdag 10 mars

idag börjades dagen med ett tandläkarbesök.
det gick bra, har lagat den bit av tanden som lossnade :)
men nu har de börjat isa i tanden, usch..
som tur är ska jag tillbaka dit på fredas så då får jag prata med dom om de då :)
sen blev de hem en sväng, käka lite o så.
följde me david till konsum o hämtade grejer han beställt ;P
så blev de iväg till skolan o ha engelska
en enda lektion idag, rätt soft :)
fast väldigt onödigt för vi gör aldrig något bra på hans lektioner..
blev hem o plugga sen, gjorde religionsarbetet om gudarna så nu är de helt fixat =)
bara det där hemska historia provet kvar då, som jag inte ens har börja kolla på de..
o provet är på fredag :S
var ute o promenerade också, 2 ggr tom ;D
o så kollade ja nyss på andra avenyn också,
och jag längtar redan till nästa tisdag då nästa avsnitt kommer ut!
höhö :)

nej nu blire sova
o imorgon är vi lediga från skolan så då blire örebro med frida =)

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :)

nja sådär, det går upp och ner :)

Jadå det har jag :D

gör du då?

2009-03-11 @ 13:50:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0