Hejsan alla ...

Hejsan alla nördar :) Frida som skriver!!! :D
Igår var jag och Emma (ägaren till denna blogg) i örebro!

Vi såg värsta goa bebisen som blev kär i Emma på bussen :D, han var så söt att man ville äta upp hans små fötter. ^^

Jag köpte ett par leggins och Emma köpte en tröja :),.,,.,.,Jag provade hennes tröja!! Hon tyckte att jag såg ut som ett spöke :O, jag vart djupt sårad (u), men det är lugnt nu. Har kommit över det. Vi var typ inne på Gina i 1000 timmar. jJag provade en sötisklännig :) men jag var så snygg i den att jag inte ville köpa den :O måste ju smälta in i mängden^^

Vi var även på Donken, där vi båda köpte en happy meal :D,.jag fick en tjejleksak och Emmis en killleksak xD, det måste bero på hennes långa skägg^^ höhö, stackars gumman min.

På bussen hem satt vi breve en mycket irreterande FINNE! han drack öl och prata (skrek) med någon i telefon. Han såg ut som en nazist :(, jag blev lite rädd^^ Emma vart blöt i ögat :) eller hon somna i alla fall en liten sväng ....

När jag kom hem gjorde jag klart min religion:D,., jag är BÄST!!! se och lär lixom :) hihi

NU är det slut på detta avsnittet ur mitt liv :) ses snart!

LOVE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0