lång promenad

usch ingen vidare natt, somnade inte förens halv 5 imorse :S
så blev de skolan kl 8 och det var en låång dag idag,
slutade inte förens 13.50 ;P
haha egentligen inte lång, men med schemat vi har så blir dessa dagar långa ;)
så blev de hem
tänkte att jag skulle ge mig ut o springa för första gången på väldigt länge!
men så sa louise att hon skulle ta sig en promenad ner till coop i sandviken o frågade om jag ville hänga på.
så de blev de istället ;D
höhö
duktiga vi är som gick så långt =)
hon köpte en laktosfri yoghurt + en apelsin och jag en banan!
så satt vi utanför coop och fikade, haha..

o nu är de snart dags för första doppet i sjön också!
och en cykeltur runt möckeln..
längtar! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0