helga! :D

usch jobbigt att blogga (A)
höhö

i lördas blev de iaf att umgås me natalie en sväng o sen hem o fixa!
för att sedan bege sig av på fest som emma drog me mig på ;D
festa hos evelina, jättetrevligt :)
men vart nog en aning för mkt. haha
drog på statt efter de, mådde jättebra o så,
men tvär vände..
gick in på toan o spydde, skämmigt men sant!
usch fy fan :S
jaja sen ringde jag till mamma så pappa kom och hämtade mig!
gick in med jacka o skor o allt när jag kom hem,
så la jag mig i sängen o sov..
haha ja så kan de gå, men men skärpning tills nästa gång :)

o idag är de sönda, jag har legat i sängen för de mesta, bara tagit de lugnt! haha
kanske är förstårligt :)
men sen gick jag över till natalie o umgicks me henne!
nice de, o imorn åker hon till götet!
inte lite avundsjuk för de, saknar de en aning :D

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; vad med min pojkvän :D själv då?

2009-03-16 @ 15:14:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv: låter som en härlig helg :d

2009-03-16 @ 20:09:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Erica

men emma! vilken galning du är! kommer hem i helgen, vi kanske kan ses!

massa pussar!

2009-03-18 @ 22:38:33
Postat av: Emma

Sv Erica; haha ja det vart en aning för mycket! ja det skulle vara jättekul om vi kunde ses :) pussar

2009-03-19 @ 21:04:59
URL: http://emsx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0