elevlektion, fika osv :)

har varit iväg o vaccinerat mig idag inför napa resan :)
sen blev de skolan,
fick reda på idag att jag skulle få följa me på bf3's hajk nästa vecka! :D
så jag hade min elevlektion på idrotten idag istället
vi var nere på kanotklubben o paddlade kanot, de gick bra
bara några som välte.. :)
men äsch, de kan vara skönt me ett tidigt dopp.. haha ;D
sen upp på stan o möta kristina efteråt,
träffade charlie o erik också så vi fikade me dom :)
jättetrevligt!
så hem efter de, mamma hade köpt en spikmatta så låg på den en stund
jag somnade, haha
brorsan testade, han låg ungefär 1,5min sen klara han inte av mer!
haha så jävla kass
likaså pappa fast han klara bara 10 sekunder, katastrof ! :D
natalie kom hit en sväng,
hon fick smaka på en av kakorna jag bakade igår
hon tyckte om den så jag tvingade i henne massa! haha
nu blire snart sova tror ja :)

just ja!
blodcentralen ringde förut och jag blev inte godkänd blodgivare den hör gången heller.. :(
när hon ringde så ursäktade hon sig för att det tagit så lång tid och så sa hon att det gör det när blodet inte ser så bra ut och doktorerna måste ta en titt på de
då blev jag lite rädd kan ja lova (a)
men de var inte så farligt..
hon bad mig komma åter om typ ett halvår :)

Kommentarer
Postat av: jolla

ojdå! varför fick du inte ge blod?

2009-05-15 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0